| Dernières nouvelles de la NAF | |
|
+26Obsidian Purplegoo Tiguitare Nicolas - RyuKen sran_isback maram Longusbarbe Big Mikowsky "Go The Hakes !!" feerikon Helborg Bourpif Sebco Old Dwarf Carlos Ier (Dadayou) Magikmoon biereforever Albius Bojo Nîme l'Ancien shuran Lord M kadu-c ThoT timbur Tulkas 30 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Jeu 1 Nov 2018 - 15:09 | |
| Thanks Sebco! The Annual Review stuff is now live. Check thenaf.net for all details. | |
|
| |
Sebco
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Nov 2018 - 13:19 | |
| Pour info, il y a un errata dans cette nouvelle version du NAF teams list : la version de Lewdgrip avec Esquive est autorisée. Le document va vite être mis à jour pour refléter ça. | |
|
| |
Old Dwarf
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Nov 2018 - 13:24 | |
| Les champions mv vont etre erratés aussi ou pas? | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Nov 2018 - 13:26 | |
| Google Translate didn't help me there?
Sebco is correct - the current, old listing of Lewdgrip is a typo. We'll get that fixed up. | |
|
| |
Old Dwarf
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Nov 2018 - 13:36 | |
| @Purplegoo : Undead star will be review after the SPIKE Magazin or not?
| |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Nov 2018 - 13:59 | |
| Aha, thanks. Apologies my French is rubbish! We'll properly look at the Undead release this time next year. In the mean time, please feel free to ask to include elements from the Undead Spike! (or whatever else arrives between now and November). We've been allowing Chaos, Dark Elf and Nurgle stars for a while now, and I'm sure the same will be true of Undead so long as all is well there. | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 30 Nov 2018 - 18:52 | |
| Hello gang! My final NAF Tournament Director blogs of 2018 are up and ready for your viewing pleasure (if this sort of thing gives you viewing pleasure!). NAF news and thoughts here, and a tournament blog here. This month, my own tournament, so an organisational playing hybrid. Cheers! | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Jeu 31 Jan 2019 - 22:43 | |
| Hi gang! My first NAF TD blog of 2019 is live. Tune in for all your NAF tournament news needs, some lovely photos, WC chat and some good ideas for a June holiday. What's not to like? Cheers! | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Jeu 28 Fév 2019 - 22:18 | |
| Hi all! It's NAF TD blog time again. As ever, general NAF thoughts can be found here, and a tournament report over on TheTacklezone, here. This month, we cover tournaments in Stockport and Toronto, look at World Cup rule stats and I try and remember REVA Once in Valencia. There was a free bar, it is hazy. Cheers! **** Salut à tous! C'est encore l'heure du blog NAF TD. Comme toujours, les pensées générales de la NAF peuvent être trouvées ici, et un compte-rendu du tournoi sur TheTacklezone , ici. Ce mois-ci, nous couvrons les tournois à Stockport et à Toronto, examinons les statistiques de la Coupe du Monde et je me souviens de REVA Once à Valence. Il y avait un bar gratuit, c'est brumeux. À votre santé! | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Dim 31 Mar 2019 - 22:15 | |
| It's that time again! Please find my NAF related blog here and my report of the 2019 Dungeonbowl here, complete with dungeon images and really bad MS Paint work. I might get better, one day! Lots of fun stuff this month, as ever. If you're in any way NAF-curious, take a look. Cheers! **** Salut les gars! Ce sont mes blogs de mars NAF TD. Jetez un oeil et essayez Google Translate, espérons que cela aide! | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Mar 30 Avr 2019 - 20:58 | |
| I've just posted my April NAF TD blog here. No tournament report from me this month, but hopefully some nice stuff in the NAF blog including a cracking report from a Spanish GoT themed event. Nothing if not timely (no spoilers)! Cheers. ***** Je viens de poster mon blog April NAF TD ici. Aucun rapport de tournoi de ma part ce mois-ci, mais j'espère que du blog NAF contient des informations intéressantes, notamment un rapport de dernière minute d'un événement sur le thème du GoT espagnol. Rien si pas opportun (pas de spoilers)! À votre santé. | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Sam 1 Juin 2019 - 21:25 | |
| Hello! A late one but hopefully a good one, as I look back on May NAF matters here and am probably the last of the NAFC bloggers to write-up my 2019 experience here. With any luck it was worth the wait! Cheers. ***** salut! Un numéro tardif, mais j'espère bon, alors que je repense aux problèmes de mai liés au NAF ici et je suis probablement le dernier blogueur de l'ANCA à rédiger mon expérience de 2019 ici . Avec un peu de chance, ça valait la peine d'attendre! À votre santé. | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Mer 31 Juil 2019 - 22:10 | |
| Hi all, Having had June off blogging, I'm back with a bumper July edition. This month, we have reports from two NAF majors (Spike! in Canada and the Eucalyptus Bowl in Australia), along with notes from POW Town and the Copa Tenochtitlan. Of course, all of the usual news and updates are covered. While I'm here tugging your coattails, if you're interested in website developments / variants read this announcement, and to get across the 2019 Annual Review, this one. Cheers! ***** Salut à tous, Après avoir arrêté June de bloguer, je suis de retour avec une édition exceptionnelle edition. Ce mois-ci, nous recevons des rapports de deux majors de la NAF (Spike! Au Canada et du Eucalyptus Bowl en Australie), ainsi que des notes de POW Town et de la Copa Tenochtitlan. Bien sûr, toutes les nouvelles et mises à jour habituelles sont couvertes. Pendant que je suis ici, je vous tire la queue, si vous êtes intéressé par les développements / variantes de sites Web, lisez cette annonce ici, et pour passer en revue la Revue annuelle 2019 ici. À votre santé! | |
|
| |
Bourpif
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Jeu 1 Aoû 2019 - 8:13 | |
| - Purplegoo a écrit:
- Pendant que je suis ici, je vous tire la queue,
Merci mais non merci | |
|
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Jeu 1 Aoû 2019 - 8:27 | |
| I blame Google Translate for any and all faux pas! | |
|
| |
Tulkas
| |
| |
Purplegoo
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Jeu 1 Aoû 2019 - 8:37 | |
| I think that's fair enough! | |
|
| |
Helborg
Nombre de messages : 800 Age : 40 Localisation : Lyon Grenoble Bloodbowl Tortuga
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Jeu 1 Aoû 2019 - 9:16 | |
| - Purplegoo a écrit:
- I think that's fair enough!
What ?! Englishman & Fairplay ? must be an error... | |
|
| |
feerikon
| |
| |
timbur
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Aoû 2019 - 13:29 | |
| - Purplegoo a écrit:
England gave us Doctor Who (favourite tv show) and Midsomer Murders (best painting-session soundtrack). So i wanna say God save the Queen. | |
|
| |
Bourpif
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Aoû 2019 - 13:51 | |
| - timbur a écrit:
- Purplegoo a écrit:
England gave us Doctor Who (favourite tv show) and Midsomer Murders (best painting-session soundtrack). So i wanna say God save the Queen. Quel bilingue Didier il sait tout faire cet homme ! | |
|
| |
timbur
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Aoû 2019 - 13:53 | |
| My taylor is rich in the kitchen. | |
|
| |
Bourpif
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Aoû 2019 - 14:49 | |
| | |
|
| |
"Go The Hakes !!"
Nombre de messages : 5342 Age : 50 Localisation : Ar Pouldu. ’’le halfling est lent mais le troll est patient’’
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Aoû 2019 - 15:47 | |
| Finished Time ! Good game | |
|
| |
Big Mikowsky
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF Ven 2 Aoû 2019 - 15:53 | |
| You're not ready Boorpif | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Dernières nouvelles de la NAF | |
| |